Πηγές της ΝΔ σχολιάζουν ότι οι κ.κ. Σπίτζης, Παππάς και Νοτοπούλου «φωτογραφήθηκαν περιχαρείς να κάνουν την πρώτη τους βόλτα, ενώ το βαγόνι ήταν εντελώς ακίνητο»…
«Αφού ζωγράφισαν σε μουσαμάδες το Μετρό, σήμερα έκαναν κάτι ακόμη πιο φαντασμαγορικό: Εγκαινίασαν τέσσερα βαγόνια χωρίς σταθμό. Μικρή λεπτομέρεια που το τερματίζει: Οι κ. Σπίρτζης, Παππάς και Νοτοπούλου φωτογραφήθηκαν περιχαρείς να κάνουν την πρώτη τους βόλτα, ενώ το βαγόνι ήταν εντελώς ακίνητο», τονίζουν πηγές της ΝΔ.
«Μέχρι τις εκλογές είναι ικανοί να μοιράσουν και κάρτες πολλαπλών διαδρομών», καταλήγουν οι ίδιες πηγές.
Η σημερινή φιέστα έγινε για τα «αποκαλυπτήρια» του πρώτη σταθμού του μετρό που έφτασε στην πόλη και πρόκειται να ξεκινήσουν οι δοκιμαστικές διαδρομές. Μόνο που οι δοκιμαστικές διαδρομές αναμένεται να ξεκινήσουν το φθινόπωρο, ενώ πολύ αργότερα, άγνωστο πότε, το μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι πραγματικότητα.
Τα εγκαίνια των ακίνητων συρμών έρχονται σε συνέχεια των εγκαινίων που έχουν γίνει σε μουσαμάδες, έργα, σταθμούς.
Παρόντες ήταν ο Χρήστος Σπίρτζης, ως ο αρμόδιος υπουργός Μεταφορών, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης και η Κατερίνα Νοτοπούλου, ίσως ως πρώην υπουργός Μακεδονίας Θράκης, ίσως ως υποψήφια του ΣΥΡΙΖΑ για τον δήμο Θεσσαλονίκης.
Πάντως σύμφωνα με τον κ. Μυλόπουλο, πρόεδρο της Αττικό Μετρό, το μετρό θα τεθεί σε λειτουργία προς το τέλος του 2020. «Έχουμε ολοκληρώσει το κατασκευαστικό αντικείμενο του έργου του μετρό της Θεσσαλονίκης, έχουν ολοκληρωθεί οι υπόγειες σήραγγες σε όλο το μήκος και των δύο γραμμών, της πόλης και της Καλαμαριάς, έχει ολοκληρωθεί το κατασκευαστικό έργο των υπόγειων σταθμών και ήδη έχει παραδοθεί ο πρώτος στο συντριβάνι, την άλλη εβδομάδα παραδίδεται ο δεύτερος του Ευκλείδη και αμέσως μετά ο τρίτος που θα είναι του Παπάφη».
Όπως ανέφερε, «εισερχόμαστε στην εποχή της οργάνωσης της λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης, με την έναρξη των δοκιμών μέσα στο αμαξοστάσιο της Πυλαιάς. Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια κατά μήκος της γραμμής και θα λειτουργήσει έτσι το έργο της βασικής γραμμής, εντός των χρονοδιαγραμμάτων που θέσαμε από την αρχή, δηλαδή τέλους του 2020. Εντός του 2021 θα τεθεί σε λειτουργία και το έργο της επέκτασης του μετρό στην Καλαμαριά».
Πηγή: protothema.gr