X
    Κατηγορίες: Auto

Υποκλειθείτε στο Subaru WRX 2018..

Η Subaru, ανέκαθεν είχε ξεχωριστά αυτοκίνητα. Παλιότερα σε τιμές και τώρα σε μοντέλα που οργώνουν την άσφαλτο. Αυτό που θα κάνει και τώρα την διαφορά, θα είναι το καινούργιο Subaru WRX 2018.

Το νέο αυτό μοντέλο έχει απλώς έναν ανασχεδιασμό από αυτό του 2017. Είναι ο μοναδικός και μελλοντικός βασιλιάς όλων των τετρακίνων επιδόσεων, μετά από μερικές νέες επιλογές και μασάζ επάνω στο styling. Θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2018 και όσοι πιστοί προσέλθετε.

Αυτή τη στιγμή είναι το πιο ακριβό αμάξι της εταιρείας, με τιμές που στο εξωτερικό αρχίζουν από 27,855 δολλάρια και στην Ελλάδα 64.600 ευρώ, αλλά αξίζει τα λεφτά του. Αν γίνουν και οι απαραίτητες κλασσικές αλλαγές στα ζαντολάστιχα και μπουν σε χρυσαφί χρώμα, τότε το αυτοκίνητο θα είναι το αντικείμενο προσοχής από όπου περάσει.

ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ALL-WHEEL DRIVE

Ο έλεγχος οδηγεί στην αυτοπεποίθηση, και η σταθερότητα δημιουργεί ευελιξία που συναρπάζει. Πίσω από το τιμόνι τα Subaru εμπνέουν εμπιστοσύνη, χάρη στον σταθερό σχεδιασμό της Συμμετρικής Τετρακίνησης All-Wheel Drive σε συνδυασμό με τον μοναδικά ισορροπημένο κινητήρα SUBARU BOXER. Αυτό το σύστημα δίνει την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς, κάθε στιγμή, για αυξημένο έλεγχο, όποιες κι αν είναι οι καιρικές συνθήκες ή ο τύπος οδοστρώματος. Έχει εξαιρετική ισορροπία δεξιά κι αριστερά και ακρίβεια χειρισμού, χάρη στην πλήρη κατά μήκος ευθυγράμμιση των κύριων μερών του, ενώ το χαμηλό κέντρο βάρους του κάνει την οδήγηση ιδιαίτερα ελκυστική και παρέχει περισσότερη δύναμη για την αποφυγή του κινδύνου.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ SUBARU BOXER 2.5-LITRE DOHC TURBO

Λίγοι κινητήρες έχουν αντίστοιχη φήμη για τη συγκίνηση που βγάζει στο δρόμο ο 2.5-λίτρων turbo κινητήρας του WRX STI. Συνδυάζει άψογα την δύναμη με την σταθερότητα καθώς το turbo εξαπολύει στη στιγμή την ισχύ για έντονη επιτάχυνση.

ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΕΡΓΗΣ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ (ACTIVE TORQUE VECTORING)

Αυτή η τεχνολογία βοηθά να γίνει ο χειρισμός πιο ακριβής, ενώ παράλληλα σας δίνει την δυνατότητα να πιέσετε το όχημά σας πιο κοντά στο όριο. Όταν μπείτε σε μια στροφή και ενεργήσουν οι πλευρικές δυνάμεις G, το σύστημα μπορεί να τροφοδοτήσει την ισχύ σε επιλεγμένους τροχούς για να σας βοηθήσει να διατηρήσετε την επιθυμητή πορεία. Αυτό σημαίνει ότι το WRX STI σας, ανταποκρίνεται στις εντολές του τιμονιού πιο άμεσα και πιο δεσμευτικά.

ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ

Χρόνια έντονου ανταγωνισμού, εκτεταμένες δοκιμές και εξέλιξη υλικών και μηχανολογίας έχουν συνδυαστεί για να εμπνεύσουν την σχεδίαση του πλαισίου για το WRX STI. Η εξαιρετική σταθερότητα και η αστραπιαία απόκριση ήταν κεντρικής σημασίας για αυτή την εξέλιξη, με τη χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής σε όλο το πλαίσιο για την αύξηση της στρεπτικής του ακαμψίας και καλύτερο έλεγχο του βάρους του οχήματος. Η ανάρτηση ρυθμίστηκε σύμφωνα με αυστηρά πρότυπα, με πιο σκληρές αντιστρεπτικές δοκούς, πιο σκληρά ελατήρια και βελτιώσεις όπως πιο σκληρά σινεμπλόκ. Αυτό εξισορροπεί την ακαμψία και την προσαρμοστικότητα, δημιουργώντας άμεση ανταπόκριση και μια πρωτοφανή σχέση μεταξύ του οδηγού, του οχήματος και του δρόμου.

SI-DRIVE

To Subaru Intelligent Drive (SI-DRIVE) σάς επιτρέπει να προσαρμόζετε τον χαρακτήρα οδήγησης του WRX STI στις ανάγκες ή τις επιθυμίες σας. Σε Intelligent Mode [I], η επιτάχυνση είναι ομαλή προσεγγίζοντας τη βέλτιστη απόδοση. Σε Sport Mode [S] έχετε άμεση γραμμική απόκριση και ομαλές επιδόσεις του κινητήρα σε οποιαδήποτε ταχύτητα οδήγησης. Για να αντλήσετε τη μέγιστη δύναμη του turbo κινητήρα, επιλέξτε Sport Sharp Mode [S#]. Σας δίνει την πιο άμεση απόκριση του γκαζιού και τον ακριβή έλεγχο των στροφών σε όλο το εύρος τους.

MULTI-MODE DCCD

Το Κεντρικό Ελεγχόμενο Διαφορικό (DCCD) σας δίνει την δυνατότητα να επιλέξετε το κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού του WRX STI με αποτέλεσμα να διαμορφώνετε τον χειρισμό του. Προσαρμόζει έναν ηλεκτρομαγνητικό πολύδισκο συμπλέκτη καθώς και το μηχανικό κλείδωμα ενός Διαφορικού Περιορισμένης Ολίσθησης (LSD) έτσι ώστε να κατανεμηθεί η ροπή στους εμπρός και πίσω τροχούς. Η Αυτόματη Λειτουργία (Auto Mode) βρίσκει την ιδανική κατανομή ισχύος σε εναλλασσόμενες συνθήκες ενώ η λειτουργία Auto [+] δίνει περισσότερη ισχύ μπροστά για καλύτερο κράτημα. Η λειτουργία Auto [-] παρέχει περισσότερη ισχύ στον πίσω άξονα για πιο κλειστό στρίψιμο και η 6 σταδίων Χειροκίνητη Λειτουργία (Manual Mode) σας επιτρέπει να κλειδώσετε στα προτιμώμενα χαρακτηριστικά χειρισμού

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ: 300 HP (221 kW) / 6.000 rpm
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 10,4 lit./100 km*
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO₂: 242 g/km*
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ: 407 Nm (41,5 kgfm) / 4.000 rpm

Οι φωτογραφίες είναι από την έκθεση αυτοκινήτου στο Detroid Auto Show και οι πληροφορίες είναι από την αντιπροσωπεία της Subaru στην Ελλάδα. http://subaru.net.gr/

Σχετικά Άρθρα: