Τα μέλη του συνδέσμου ιδιοκτητών τουριστικών επαγγελματικών σκαφών άνευ πληρώματος, δήλωσαν αντίθετοι με τις διατάξεις που αναφέρονται στο yachting και είναι μέσα στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας.
Στο άρθρο 75 του πολυνομοσχεδίου, προβλέπεται ότι πλοία αναψυχής μεταφορικής ικανότητας άνω των 12 επιβατών επιτρέπεται να εκναυλώνονται μόνον όταν υπηρετεί σε αυτά πλοίαρχος και πλήρωμα.
Σύμφωνα με την πρόεδρο του ΣΙΤΕΣΑΠ (Σύνδεσμος ιδιοκτητών Τουριστικών Επαγγελματικών Σκαφών άνευ πληρώματος κ. Ελένη Βρυώνη, ένα τιμολόγιο ελλιμενισμού κατά μέσο όρο για ένα σκάφος κοστίζει κατά μέσο όρο από 3.500 έως 5.000 ευρώ για σκάφος 15 μέτρων, με την ιδιωτικοποίηση αυτό το κόστος θα εκτοξευτεί ( τετραπλασιασμος τιμολογίου) . Κατά συνέπεια η ως άνω εξέλιξη θα οδηγήσει σε έξωση από τη μαρίνα των επαγγελματιών, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τον κλάδο και την ελληνική οικονομία.
Ο ΣΙΤΕΣΑΠ, δηλώνει ότι θα πρέπει η ως άνω μαρίνα να χαρακτηριστεί επαγγελματική και να διατηρηθεί το επαγγελματικό τιμολόγιο.
Όπως τόνισαν τα μέλη του ΣΙΤΕΣΑΠ, πώλησή της Μαρίνας Αλίμου από το ΤΑΙΠΕΔ θα σημάνει την καταστροφή του κλάδου των επαγγελματικών σκαφών, που κάθε χρόνο προσφέρει στα τουριστικά έσοδα ύψους 100 εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο.
Αφήστε μια απάντηση